[OT] Czy ktoś ma pomysł, jak ugryźć takiego twardziela?

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Śro, 23 Cze 2010, 18:42:11 CEST

W dniu 22.06.2010 22:17, Łukasz Maśko pisze:
> Dnia wtorek, 22 czerwca 2010, Pawel Chmielewski napisał:
> [...]
>
> Potrenowałem trochę i wyszło mi, że na dysku można stworzyć filesystem,
> jeśli się go robi na całym dysku (/dev/hda). Nie daje się natomiast niczego
> zrobić, jeśli się zrobi partycje i je adresuje (jak zrobię hda1, to nie
> można na niej niczego nagrać, przy każdej operacji na takiej partycji dysk
> sypie błędami). Najwyraźniej urządzenie to nie nadaje się absolutnie do
> niczego oprócz iPoda. Do d... z takim dyskiem :-/

A sprawdzałeś czy on niema badów?
Może ma juz gdzies w obszarze tablicy partycji i dlatego ie nie da
bootowac itp.

Dysk z badami takimi samymi komunikatami sypał mi podłączony przez kieszeń.

--
Gzohop:
Grzesiek Pycia