Zwisy na ostatnich kernelach: < coś > blocked for more than 120 seconds.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 15 Paź 2010, 22:17:34 CEST

Dnia piątek, 15 października 2010, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> Mam to samo na 2.6.27.54 oraz różne osoby raportują o podobnych
> problemach na 2.6.35.x. Przyczyna nie jest znana :-(
>
> U mnie przykładowo na maszynach które miały 27.54 po upgrade na 35.7
> problem zniknął.
>
> Sprawdzałeś może vanillowego 2.6.35.7? To byłby dobry test. Może wina
> leży w łatkach.

Mi się tak wywraca właśnie na 35.7. 100% skuteczności, 3x na 3 uruchomienia
systemu. Najdalej po 1 dobie. Wróciłem do 33.3 (akurat to było wcześniej) i
jest przynajmniej stabilnie.

Dla odmiany, na laptopie mam 35.7, ale budowany z kernel-desktop. Czyli
prawie waniliowe. I tutaj jest 100% stabilności.