kde4 (th) i logoff/shutdown

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 19 Paź 2010, 23:04:13 CEST

On Tuesday 19 of October 2010, Bartosz Świątek wrote:

> Apsik!!
>
> Sorry, kicham tylko jak ktoś pierdoli.

Mam nadzieje, że ta dykusja nie doprowadzi ciebie do takiego kichania, że nie
będziesz musiał wymieniać ekranu w komputerze.

Dla mnie problem jest poważny i występuje w niektórych, szczegółowych
sytuacjach, jak to zwykle z błędami bywa. Standardowe SOU#1.

Rozumiem, że u Ciebie działa i nie miałeś tego problemu, albo wiesz może jak
to diagnozować?
Klikasz button 'shutdown' i nic się nie dzieje (również w logach xerr-$USER-:0
)
Co robisz dalej?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}