kde4 (th) i logoff/shutdown

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 20 Paź 2010, 13:33:37 CEST

W dniu 19 października 2010 23:04 użytkownik Lukasz Glebicki
<lukaszgl w post.pl> napisał:

> Mam nadzieje, że ta dykusja nie doprowadzi ciebie do takiego kichania, że nie
> będziesz musiał wymieniać ekranu w komputerze.
>
> Dla mnie problem jest poważny i występuje w niektórych, szczegółowych
> sytuacjach, jak to zwykle z błędami bywa. Standardowe SOU#1.
>
> Rozumiem, że u Ciebie działa i nie miałeś tego problemu, albo wiesz może jak
> to diagnozować?
> Klikasz button 'shutdown' i nic się nie dzieje (również w logach xerr-$USER-:0
> )
> Co robisz dalej?

Owszem, problem wystepowal i kto listy devel-pl czytuje, wie ze zostal
skutecznie naprawiony juz w wersji 4.4. Zreszta sam piszesz ze dzwiek
ci dziala, wiec pitolenie reszty, ze to jakis blad z dzwiekiem
doprowadza mnie jedynie do kichania i grymasu usmiechu.