kde4 (th) i logoff/shutdown

Łukasz Głębicki lukaszgl w post.pl
Śro, 20 Paź 2010, 14:12:00 CEST

Dnia 2010-10-20 13:33 Bartosz Świątek napisał(a):

>Owszem, problem wystepowal i kto listy devel-pl czytuje, wie ze zostal
>skutecznie naprawiony juz w wersji 4.4. Zreszta sam piszesz ze dzwiek
>ci dziala, wiec pitolenie reszty, ze to jakis blad z dzwiekiem
>doprowadza mnie jedynie do kichania i grymasu usmiechu.

Ja używam dosyć specyficznej konfiguracji dźwiękowej, gdzie urządzeniem
domyślnym nie jest po prostu alsa tylko jedno z jego urządzeń. Z tego co
zauważyłem nie jest takie proste i oczywiste, że na każdym z podurządzeń
karty dźwiękowej (mówimy tutaj o kanale) zadziała hardware/software mixer
tak z kopa. Dlatego przyjąłem założenie, że może tu być problem. Jak wystąpi,
 będę mógł odnieść się do teorii dźwięku.

z pozdrowieniami

--
Łukasz Głębicki