Amarok a "standardowa" baza mysql KDE - czy da się podpiąć?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 13 Kwi 2011, 09:48:26 CEST

On Thursday 07 of April 2011, Łukasz Maśko wrote:
> Wiem, że są tutaj przeciwnicy amaroka i że niekoniecznie jest to dobry
> player, ale załóżmy chwilowo, że nie ma innej opcji i akurat jego mamy
> używać ;-)

Tak się zaptam. Działa Ci z nowym mysql (baza zewnętrzna) amarok?

U mnie się wywala tuż po starcie a odpalając go w trybie debug pisze, że nie
może podpiąc się do bazy. Na forum żętó piszą, że podobno w tej wersji jest to
naprawione upstream, ale im też nie działa.

amarok-2.4.0-5.x86_64
mysql-5.5.10-2.x86_64

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}