Re: Jak sprawdzić, jakie urządzenia wskazujące raportuje udev do X-ów ( tudzież gdzie się podziały moja klawiatura i mysz)

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Wto, 20 Gru 2011, 21:02:37 CET

2011/12/20 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>:
> No więc jak mogę sprawdzić, jakie urządzenia raportuje udev do X-ów?
> Tudzież może ktoś ma pomysł, gdzie mogły się podziać moje urządzenia?

Sprawdź co masz w /dev/input/* i dla wszystkich eventX popytaj udeva:
udevadm info --query=property --name=input/event0
Szukaj ID_INPUT*

Jeśli brak /dev/input/eventX lub udev nie raportuje dla nich ID_INPUT*
to najpewniej coś z nim nie tak.

Sprawdź też jak wygenerowane jest initrd:
sudo file -z /boot/initrd-3.0.13-1.gz

Podaj wersję udeva, rc-scripts oraz geninitrd.
--
Artur Frysiak