KDE i powiadamianie o w³o¿onych p³ytach CD/DVD - problem

£ukasz Ma¶ko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 12 Lis 2011, 22:55:01 CET

Problem objawia siê tak:
- Wk³adam p³ytê. Czytnik krêci, wczytuje, na koniec wyskakuje mi monit o
w³o¿eniu nowego no¶nika, który mogê sobie zamontowaæ. No to montujê.
- Odmontowujê i wyjmujê p³ytê.
- Wk³adam p³ytê - mo¿e byæ ta sama, mo¿e byæ inna - bez ró¿nicy. Czytnik
krêci, mruga diod± i tyle. Nie ma monitu o w³o¿eniu p³yty. Mogê sobie teraz
t± p³ytê wyjmowaæ, wk³adaæ - bez ró¿nicy, nie mam mo¿liwo¶ci jej
zamontowania z poziomu KDE. Nie ma natomiast problemu, ¿eby z palca w
terminalu zrobiæ mount jako root - p³yta siê montuje i potem czyta bez
problemu.
- Odpinam czytnik (jest na USB), podpinam z powrotem. Znów _jeden_ _raz_
widzê monit o nowym no¶niku i znów mogê klikn±æ w celu zamontowania.

I tak w kó³ko. Czy kto¶ ma pomys³, co jest nie tak z automatyk± do
montowania p³yt? Wina KDE czy czego¶ ni¿ej? Zainstalowane KDE z
Th+ready+test, najnowsze paczki na dzieñ dzisiejszy (kernel 3.0.8 na chwilê
obecn±).
--
£ukasz Ma¶ko                                           GG:   2441498    _o)
Ubuntu: staroafrykañskie s³owo oznaczaj±ce "Nie umiem zainstalowaæ Debiana"

Wiêcej informacji o li¶cie pld-users-pl