[OT] Kamera IP

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 12 Lis 2011, 23:03:53 CET

Dnia niedziela, 23 października 2011, Tomasz Klimaszewski napisał:
[...]
> Jedno podstawowa róznica  w starszych (pisałem o tym ) w nowych możesz
> wyłączać skryptowo lub mechanicznie podczerwień. W starych jest to
> stale on => obraz jest z nadmiarem fioletowego (trochę słabo). Polecam
> nowe.

Kupiona. Fajnie działa.

Z tą podczerwienią to niektórzy producenci chwalą się jakimś filtrem IR,
który niby to ma poprawiać jakość obrazu. Tutaj chyba czegoś takiego nie ma.
Jak się wyłączy to nie widzę różnicy w jakości rejestrowanego obrazu. Ale
zauważyłem, że w tym Foscamie doświetlenie IR też jest ciekawie rozwiązane,
bo jeśli jest jasno, to nie jest włączane (jest fotodioda na froncie).