Powiadamianie o w³o¿eniu p³yty - rozwiniêcie

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Pi±, 18 Lis 2011, 23:36:39 CET

W dniu 18.11.2011 23:24, £ukasz Ma¶ko pisze:
> Dnia pi±tek, 18 listopada 2011, £ukasz Ma¶ko napisa³:
>
> Dodam jeszcze co¶. Mam 2 ró¿ne (co do firmy/modelu) czytniki. Pierwszy ma
> problem taki jak powy¿ej. Drugi - dzia³a bez ¿adnego zaj±kniêcia.
> Powtarzalno¶æ 100%
>
> Mo¿e chocia¿ kto¶ ma pomys³, gdzie szukaæ problemu? W /etc/udev/rules.d ju¿
> grzeba³em (czy¶ci³em 70-persistent-cd.rules w celu odtworzenia
> automatycznego) i nic to nie da³o. A wola³bym, ¿eby jednak ten "felerny"
> napêd dzia³a³ jak nale¿y, bo jest szybszy od tego drugiego.

A poza tym DVD jest obs³ugiwane poprawnie?

Bo nie wiem czy to zwi±zane, ale ja mam problem w ogóle z obs³uga DVD.
Nagrywarka jest pod³±czona, widoczna w systemie jako /dev/hdX, dzia³a po
rêcznym zamontowaniu , ale nic poza tym, kde nie reaguje na pojawienie
siê nowego no¶nika, nawet K3B twierdzi ¿e nie mam ¿adnego napêdu otycznego.
Pod³±czy³em napêd po d³ugim czasie nie u¿ywania i nie zag³êbia³em siê w
problem, ale mo¿e to co¶ w nowym KDE(mam th + ready + test) szwankuje.

Wiêcej informacji o li¶cie pld-users-pl