Powiadamianie o w³o¿eniu p³yty - rozwiniêcie

£ukasz Ma¶ko masko w ipipan.waw.pl
Pi±, 18 Lis 2011, 23:50:49 CET

Dnia pi±tek, 18 listopada 2011, Grzesiek Pycia napisa³:
[...]
> A poza tym DVD jest obs³ugiwane poprawnie?
>
> Bo nie wiem czy to zwi±zane, ale ja mam problem w ogóle z obs³uga DVD.
> Nagrywarka jest pod³±czona, widoczna w systemie jako /dev/hdX, dzia³a po
> rêcznym zamontowaniu , ale nic poza tym, kde nie reaguje na pojawienie
> siê nowego no¶nika, nawet K3B twierdzi ¿e nie mam ¿adnego napêdu
> otycznego. Pod³±czy³em napêd po d³ugim czasie nie u¿ywania i nie
> zag³êbia³em siê w problem, ale mo¿e to co¶ w nowym KDE(mam th + ready +
> test) szwankuje.

To jest bardzo mo¿liwe, dlatego pyta³em wcze¶niej czy kto¶ te¿ ma z tym
problemy. Najwyra¼niej kto¶ ma ;-) Nie próbowa³em od tamtej pory wypalaæ
p³yt, ale k3b napêd widzi. KDE nie reaguje na pojawienie siê nowego no¶nika,
ale w³a¶nie w tym jednym napêdzie. Jak pod³±czê drugi to ju¿ reaguje. I tego
nie rozumiem.
--
£ukasz Ma¶ko                                           GG:   2441498    _o)
Ubuntu: staroafrykañskie s³owo oznaczaj±ce "Nie umiem zainstalowaæ Debiana"

Wiêcej informacji o li¶cie pld-users-pl