UPS Lupus 1000 (Fideltronik-Inigo) a NUT

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Czw, 12 Kwi 2012, 17:56:48 CEST

On 04/12/12 17:34, Grzegorz Pietrzak wrote:
> Podłączyłem sobie UPSa Lupus 1000 produkcji firmy Fideltronik-Inigo do
> serwerka, skonfigurowałem nut i wszystko działa z jednym wyjątkiem.
> Sterownik (blazer-usb) nie potrafi go wyłączyć przy zamykaniu systemu
> i po powrocie zasilania przed rozładowaniem się całkowicie akumulatorów,
> nie włącza się komputer bo zasilanie cały czas jest na wyjściu UPSa...
> A miało być bezobsługowo... :/
> Jeszcze mi facet z serwisu powiedział, że w "innych dystrybucjach działa"...
> Wrrrr...
> Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie?

W pewnym sensie ma w 100% negatywne. Pisze w pewnym sensie bo ja mam
Lupusa 700 i zdaje się, że to nie to samo. Walczyłem z nim ostatnio
przez 2 dni i nie udało mi się _NIC_ zdziałać. Nawet nie jestem  w
stanie monitorować. Jak byś podesłał swój /etc/ups/ups.conf oraz wynik
lsusb (chodzi mi głównie o ID pod jakim zgłasza się Twój ups, mój podaje
  0925:1234) to był bym bardzo wdzięczny. Może udało by mi się coś
popchnąć do przodu.