Nieudana przesiadka na systemd - co robię źle?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 15 Kwi 2013, 16:51:36 CEST

Dnia środa, 3 kwietnia 2013 09:27:38 Bartlomiej Zimon pisze:

> Moze zmien tryb z single na multi-user i wtedy pokaz co nie smiga?
> Uzyj:
> telinit 3
> lub
> systemctl isolate multi-user.target

Nic z tego. Mogę wejść w single, ale obydwa powyższe kończą zwisem z taim
ekranem: https://www.dropbox.com/s/ili91hjapdb7lsl/20130415_155539.jpg
W singlu mogę obejrzeć dotychczasowy stan journala, ale niczego niepokojącego
tam nie widzę (mogę podesłać). A system jak nie umiał wstać tak nie umie.
SysVinit mnie już irytuje ze względu na konieczność używania starego bluez-a.