Instalacja nowych pakietów a ldconfig

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Lut 2013, 14:51:28 CET

Coś mi się osatatnio tak porobiło, że po instalacji pakietów instalujących
jakieś biblioteki dzielone nie odpala się ldconfig. Przed chwilą miałem tak
z digikamem - instalacja poldkiem na czysto, a przy próbie uruchomienia:
digikam: error while loading shared libraries: libkface.so.1: cannot open
shared object file: No such file or directory.
Sam plik jest oczywiście w paczce digikama, ale po instalacji z jakiegoś
powodu nie odpalił się ldconfig i nie stworzyło dowiązanie symboliczne.

Ma ktoś może pomysł, gdzie i co sprawdzić, żeby to naprawić? Mogę przysiąc,
że ręcznie niczego nie zmieniałem.