Kilka pytań do KMail z KDE 4.5.x (filtry, uzupełnianie adresów, ...)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Lut 2013, 21:23:51 CET

W końcu postanowiłem przesiąść się na nowego KMaila. Dzisiaj wyrzuciłem wersję
z KDE 4.4.11 i zainstalowałem najnowsze kdepim 4.5.10 (paczki aktualne z
Th/test/ready). W końcu jako tako zaczął mi działać IMAP w pracy oraz na
laptopie nie przechodzi wciąż w trym offline, z którego nie daje się wyjść. No
i przeżywa uśpienie. Udało mi się przemigrować pocztę do "Folderu lokalnego".

Ale kilku rzeczy nie mogę zmusić do współpracy. Pierwszą są filtry. Mam ich
trochę ustawione, wyeksportowałem pod starym KMailem, wsiorbałem pod nowy. Ale
zupełnie nie działają. Wszystko trafia do folderu "Odebrane". To nie działa "a
bo tak" (ficzer), czy też wymagana jest jakaś automagiczna czynność? To jest
główny mój problem.

Drugą rzeczą jest taki ficzer jak uzupełnianie adresów z książki adresowej. W
starym to po prostu działało, tutaj - ni w ząb. Nepomuk jest uruchomiony, w
aplikacji "Książka adresowa" kontakty są, mogę również wybrać kontakt z list
po kliknięciu przycisku "Wybierz", ale jak zaczynam wpisywać adres ręcznie, to
uzupełnianie nie działa. To zacznie działać jak się nepomuk "nakarmi" danymi
czy ponownie trzeba dokonać jakichś czarów?