Kilka pytań do KMail z KDE 4.9.x (filtry, uzupełnianie adresów, ...)

Mateusz Korniak mateusz-lists w ant.gliwice.pl
Śro, 13 Lut 2013, 10:51:13 CET

On Tuesday 12 February 2013 13:49:57 Łukasz Maśko wrote:

> Dzięki za info. Czyli muszę trochę poczekać, aż się KMail "nakarmi"
> adresami.

Teraz zaczął mi podpowiadać także te z "Personal contacts", nawet te nigdy nie
używane.
Nic nie zmieniałem - magia.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,