Kilka pytań do KMail z KDE 4.5.x (filtry, uzupełnianie adresów, ...)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 12 Lut 2013, 13:49:57 CET

Dnia wtorek, 12 lutego 2013 11:19:34 Mateusz Korniak pisze:

> Też się zdecydowałem na to ryzyko ;)

> Wg mnie najnowsza wersja (z main) to
> kde4-kdepim-kmail-4.9.4-2.i686

Owszem, pomyliło mi się. Właśnie o tej wersji miało być. Pokręciło mi się, bo
wczoraj robiłem update KDE do 4.10.0 i ta 10-ka mi utkwiła w głowie ;-)

> Podpowiadanie mi działa jak użyje raz danego e-maila (wpada do "recent
> adresses").
> W starym działało mi to tak samo - być może była jakaś opcja ktorej nie
> właczylem.

Dzięki za info. Czyli muszę trochę poczekać, aż się KMail "nakarmi" adresami.

> Mi za to za cholere dalej nie chce dzialac wprowadzanie ó w mailach :/
> Wszędzie gdzie indziej ( w tym w KDE) działa :/.
A to mi akurat działa (óÓ).

Filtry natomiast działają, jak je uruchomię ręcznie (Ctr+J), ale nie
automatycznie.