KDE 4.9.5/4.10.0 - próba mountowania penderive -> Could not mount the following device X: Not authorised

Mateusz Korniak mateusz-lists w ant.gliwice.pl
Pon, 25 Lut 2013, 13:29:22 CET

On Monday 25 February 2013 12:19:38 Łukasz Maśko wrote:
> Ja się zdaję na klikane mechanizmy KDE i jakoś nie mam problemów.
Jak by mi działały klikane mechanizmy  KDE to bym nie wnikał udiski. ;)

> Rozumiem, że grupy masz
> właściwe (u mnie trochę nadmiarowe, ale takie: users root sys adm tty disk
> wheel uucp dialout proc floppy games audio video cdrom usb fuse messagebus
> logs vbox).

[matkor w laptop-hp ~]$ id matkor
uid=9000(matkor) gid=1000(users) groups=1000(users),4(adm),10(wheel)

Ale szczerze mówiac, wolałbym żeby to działało tak jak w KDE circa 4.7:
każdy najzwyklejszy user zalogowany via kdm mógł sobie pod /media włożonego
pendrive zamontować.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,