[OT] Odblokowanie BIOS-u w DELL-u

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 8 Wrz 2013, 09:01:11 CEST

Dnia niedziela, 8 września 2013 06:18:19 Pawel Chmielewski pisze:
> Zrobilbym tak:
> 0. telefon do pana sprzedawcy - moze jakims cudem zna haslo (marne szanse)
Próbowałem. Nie wiedział.

> 1. tu pan cos pisze:
> http://dogber1.blogspot.com/2009/05/table-of-reverse-engineered-bios.html
> (pewnie to znalazles)
A widzisz, właśnie nie znalazłem. Jakbym znalazł, byłoby po kłopocie. Dzięki.
Bios rozhasłowany. Niestety, płyta ma najwyraźniej uszkodzony kontroler USB bo
pomimo zdjęcia hasła, komputer nie widzi żadnego urządzenia USB, bez względu
na port pod jaki się go podłącza. Będę musiał zwrócić komputer. A już
myślałem, że sprawę mam załatwioną... :-(

Dziękuję za pomoc.