bluez-5.7 + bluedevil nie współdziała, tudzież KDE+bluetooth

Mateusz Korniak mateusz-lists w ant.gliwice.pl
Wto, 24 Wrz 2013, 11:27:11 CEST

On Tuesday 24 September 2013 11:14:33 Łukasz Maśko wrote:
> Bluedevil (kde4-bluedevil) działa dobrze z bluez-4.x. Nie jestem natomiast w
> stanie zmusić go do działania z bluez-5.7,

Oficjalna linia bluedevil nie jest sportowana do bluez 5.

> Ewentualnie jak inaczej teraz się zarządza bluetoothem pod KDE?

Jak bym miał czas to sprawdziłbym jaki efekt mają zmiany
https://git.reviewboard.kde.org/r/108912/
z bluez 5.x .

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,