bluez-5.7 + bluedevil nie współdziała, tudzież KDE+bluetooth

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 24 Wrz 2013, 12:12:56 CEST

Dnia wtorek, 24 września 2013 11:27:11 Mateusz Korniak pisze:
[...]
> Jak bym miał czas to sprawdziłbym jaki efekt mają zmiany
> https://git.reviewboard.kde.org/r/108912/
> z bluez 5.x .

Dzięki za naprowadzenie. libbluedevil z brancha bluez5 nawet się buduje, ale,
niestety, na nim się nie buduje kde4-bluedevil, a sam nie mogę poświęcić
więcej czasu, żeby to naprawić (na lekko się nie zanosi, wyraźnie widać brak
zgodności bluedevil z API nowszego libbbluedevil). Poczekam na aktualizację.