Jak obecnie skanować dokumenty w przypadku braku /proc/bus/usb?

Adam Osuchowski adwol w zonk.pl
Czw, 14 Sie 2014, 11:32:34 CEST

Łukasz Maśko wrote:
> Jeszcze nie tak dawno mogłem spokojnie używać swojego skanera na USB.
> Wymagane do tego było podmontowanie /proc/bus/usb (usbfs). I wszystko
> działało.
> Obecnie, na kernelu 3.15.8, nie jestem w stanie podmontować tego filesystemu.

Nie jesteś w stanie bo usbfs jest już od dawna zarzucony i zapewne wyleciał
z kernela. Pewny jesteś, że to jest wina jego braku? Odpowiednie char-devy
dla urządzeń USB znajdują się w /dev/bus/usb i zarówno współczesny libusb
jak i sane korzystają z nich zamiast /proc/bus/usb. Zresztą, jak widać,
sane-find-scanner coś znalazł więc problem IMHO leży gdzie indziej.