OT: SATA<->IDE

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Nie, 9 Mar 2014, 23:11:24 CET

Witam ponownie,

No więc cała historia kończy się w sposób następujący. Byłem wczoraj na
giełdzie i kupiłem kolejną przejściówkę. Sprzedawca uprzedził mnie, że
ta chodzi tylko z dyskami (z CD/DVD nie pójdzie, poprzednia chodzi
dobrze tylko z CD/DVD). Tak czy inaczej, od razu się umówiłem, że w
razie czego oddam. I o dziwo chodzi bez żadnego problemu. Co ciekawe
zarówna ta jak i poprzednia są na tym samym chipie:

IDE/SATA
DOF
B74KP0141

Co do oznaczeń nie jestem w 100% pewien bo to takie małe, ze trudno
cokolwiek dojrzeć. Morał jak dla mnie jest taki, ze jak nie masz
możliwości zwrotu to nie kupuj.

Grzesiek

Wysłane z kompa wolnego od wirusów Billa Gatesa.