NUT i wyłączanie UPSa

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pon, 10 Mar 2014, 09:05:58 CET

Mam UPSa Fideltronik Lupus 1000 którego monitoruje
nut przy pomocy sterownika blazer_usb.
No i wszystko ładnie, pięknie dopóki UPSowi nie zabraknie
prądu i przy wyłączaniu systemu nie chce się cholera wyłączyć...
Macie jakieś doświadczenia z UPSami na usb obsługiwanymi przez
blazer_usb?...
Jak wywołam polecenie:
./blazer_usb  -DDDDD -a lupus -k
widać, że UPS stoi niewzruszony i olewa te polecenia... :/
Macie jakieś inne UPSy które działają bez problemu przez USB z nut-em?

Grzegorz Pietrzak
Ponieważ zaburza naturalną kolejność czytania.