MySQL

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Śro, 18 Lut 2015, 13:32:20 CET

Wiadomość napisana przez Pawel Muszynski <pmuch w zamek.szczecin.pl> w dniu 18 lut 2015, o godz. 13:26:

> Czy ktoś wie, czemu MySQL instalowany na czystym systemie raportuje przy starcie FAILED mimo, że działa?
>
> service mysql restart sprawia, że są 2…

O właśnie, też się zastanawiałem.
Nawet sprawdzałem czy to nie kwestia wypisywanych warningów (swoją drogą - na czystej instalce chyba ich nie powinno być?)
ale nawet po poprawieniu pliku konfiguracyjnego i wyeliminowaniu warningów jest FAILED.

Za pierwszym razem się nieźle nawkurzałem próbując odpalić MySQL zanim zauważyłem że dziad jednak chodzi :)
A teraz tylko się przyzwyczaiłem do FAILED i sprawdzania ręcznie czy chodzi - ale chyba nie tędy droga…

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
josiecki w silvercube.pl