MySQL

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 18 Lut 2015, 14:24:15 CET

Dnia środa, 18 lutego 2015 13:32:20 Jacek Osiecki pisze:
> Wiadomość napisana przez Pawel Muszynski <pmuch w zamek.szczecin.pl> w dniu 18
lut 2015, o godz. 13:26:

> O właśnie, też się zastanawiałem.
> Nawet sprawdzałem czy to nie kwestia wypisywanych warningów (swoją drogą -
> na czystej instalce chyba ich nie powinno być?) ale nawet po poprawieniu
> pliku konfiguracyjnego i wyeliminowaniu warningów jest FAILED.
>
> Za pierwszym razem się nieźle nawkurzałem próbując odpalić MySQL zanim
> zauważyłem że dziad jednak chodzi :) A teraz tylko się przyzwyczaiłem do
> FAILED i sprawdzania ręcznie czy chodzi - ale chyba nie tędy droga…

Na szybko analizując skrypty startowe i zachowanie wychodzi na to, że pomiędzy
odpaleniem mysqld a sprawdzeniem wyniku operacji upływa za mało czasu. W tej
chwili w skrypcie jest sleep 0.1 (wiersz 298 w /etc/rc.d/init.d/mysql). Na
moim laptopie z Core2 Duo 1.33GHz trzeba wstawić 1 (czyli sekundę opóźnienia),
pół sekundy to za mało.

Generalnie takie sprawdzanie poprawności odpalenia aplikacji jest średnio
dobre, ale skoro nie ma nic lepszego...