Najprostszy algorytm przejścia na 32 bit->64 bit?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 4 Mar 2015, 11:25:55 CET

Dnia wtorek, 3 marca 2015 15:38:40 Kacper Kornet pisze:
[...]
> glibc-misc musi być w wersji x86_64. Tylko nie wiem, czy poldek pozwala
> to bezboleśnie podmienic.

Bezboleśnie nie. Musiałem dać --force --nodeps, a dla samego glibc dodatkowo
--pmop=--noscripts bo się wykładał któryś z bloków %post. Ale i tak nie
działa. Kernel na starcie pluje się, że jest niedostępny używalny init.
Geninitrd do initrd ładuje biblioteki 32-bitowe, ale do podkatalogu */lib64.

A do tego przestał mi działać manual :-/ (obstawiam, że na skutek
niepowodzenia lub niewykonania jakiegoś %post). I nie wiem, co jeszcze.

--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\