Jak teraz zainstalować PLD od zera?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Paź 2015, 10:15:45 CEST

Dnia piątek, 23 października 2015 09:48:33 Jacek Osiecki pisze:
[...]
> Ten tego… a nie prościej normalnie wyjąć dysk, podłączyć po USB do innego
> kompa i tam zrobić jego mirror 1:1? Chyba jedynie MBA nie ma możliwości
> wyjęcia dysku…

Dysk to SSD na mSATA. Potrzebna by była przejściówka, której nie mam. Ale
backup już mam opanowany - Ubuntu się odpaliło z dongla USB, dysk się
backupuje po sieci. Potem muszę jakoś zmienić układ partycji bez zrobienia
katastrofy :-/ Dlatego najpierw robię kopię. A potem będzie trzeba wymyśleć,
jak zainstalować PLD, bo w Ubuntu poldka nie ma, a CRI dla PLD nie mogę
znaleźć.