nginx i phpMyAdmin

stacho stacho w venco.com.pl
Wto, 19 Sty 2016, 19:01:54 CET

W dniu 2016-01-19 17:26, Jacek Osiecki napisał(a):
> Wiadomość napisana przez stacho <stacho w venco.com.pl> w dniu 19 sty
> 2016, o godz. 15:18:

> A jak nginx obsługuje PHP? U nas jest o tyle upierdliwie, że
> instalując phpMyAdmina jesteśmy zmuszeni do
> instalowania apache’a/lighttpd, ale generalnie to na czystym serwerze
> instaluję phpMyAdmin, wszędzie wybieram
> php-fpm (w wersji 5.5 lub 5.6), potem doinstalowuję nginxa, ustawiam
> odpowiednie uprawnienia, podłączam php-fpm,
> odinstalowuję z —nodeps —nofollow apache/lighttpd i potem wszystko
> ładnie śmiga.

> [...]

Dlatego pytałem o wersję php, bo ja zainstalowałem php70, pewnie stąd
takie błędy:

*3 FastCGI sent in stderr: "PHP message: PHP Fatal error:  Uncaught
Error: Call to undefin
d function preg_replace_callback() in
/usr/share/phpMyAdmin/libraries/sanitizing.lib.php:145
Stack trace:

Choć niby phpMyAdmin-4.4.12-1.noarch powinien działać z php70.

Druga sprawa, to nie bardzo wiem jak "pokazać nginx'owi konfigurację
phpMyAdmin,
czyli: /etc/webapps/phpMyAdmin/config.inc.php ?

Mógłbyś wrzucić fragmenty konfiguracji nginxa, dotyczące phpMyAdmin?
To co znalazłem dotyczy Debiana/Ubuntu, a to nijak ma się do pakietów
PLD.
--
pzdr
Stacho Pal