Jaka wirtualizacja? Czy linux-vserver umiera?

lord_Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Czw, 17 Maj 2018, 17:33:18 CEST

> Sam KVM jako hypervisor nie zżera praktycznie nic. O tym ile zżerają
> wirtualki Ty decydujesz.
LXC zrzera 1-3%.
KVM hypervisor podejrzewam trochę więcej.
Trzeba alokować przestrzeń dyskową, pamięć, dokonywać paravirtualizacji
niektórych elementów.
Potem jeszcze dochodzi kernel w kernelu , system w systemie, ..... .

Powiem tak.
Linux na linuxie, zdecydowanie kontenery.
Różne systemy (kvm+qemu).
Polecam Gnome Boxes (bardzo fajne narzędzie graficzne).