reiserfs

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 6 Kwi 2000, 12:25:27 CEST

On Thu, Apr 06, 2000 at 11:15:00AM +0200, Roman Niewiarowski wrote:

> dwa trzy dni temu pojawila sie nowa wersja, podobno mialo byc poprawione..

> prawdopodobnie stary patch jest na kernelu, albo cus :)
> ja sciagam zrodelka, sam zakladam latki ktorych potrzebuje i chodzi bez
> problemow, a squid w koncu nie niszczy mi dysku :)

Też tak robiłem z kernelem. Ale że mam kilka komputerków pod opieką, nie
na każdym da się cokolwiek kompilować i przenoszenie danych między nimi
mam utrudnione. Więc kernel w rpmie bardzo ułatwił mi sprawę.

> teraz mysle bede chcial postawic inn'a dla klientow i spool tez zrobie na
> reiserfs :)

Ja na razie chciałem zacząć od domowego leafnoda. Potem jw.

A więc da się coś z tym zrobić.

Musiałby ktoś speca uaktualnić (ktoś kto jest to w stanie potem
skompilować).

Pozdrowienia
       Jacek