Instalcja (Re: rc-scripts)

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 6 Kwi 2000, 20:10:52 CEST

wtorek 04/04/2000  9:04:09, Sebastian Zagrodzki:
> On Mon, 3 Apr 2000, Paweł Gajda wrote:
[o Prereqach]
> myślałem, żeby w miarę poprawiania speców powoli wycinać kolejne
> rzeczy z base - tak żeby był możliwie jak najmniejszy. W związku z tym
> prereqs i tak są potrzebne: bądź co bądź i tak np. cały setup i dev
> jest przydatny przed instalowaniem czegokolwiek, a w tej chwili
> wczoraj przy instalacji "hurtem" za pomocą prowizorki wyszło na to, że
> dev i setup zostały zainstalowane na końcu. A w międzyczasie połowa
> pakietów pluła się o "group disk does not exist - usnig root". Więc
> przynajmniej część zależności powinna być.

Nie neguję potrzeby kilku Prereqów, pomyślałem tylko, jak może być
zdezorientowany ktoś konserwujący spece z dołożonymi Prereqami, tam gdzie
staną się już niepotrzebne, np. kiedy fix-info-dir przestanie używać
mktemp, czy zmnieni się %post SysVinit i przestanie być potrzebne
Prereq: fileutils. Może niegłupią rzeczą byłoby oznaczanie ich
jakoś w komentarzu speca.

Hm, ale może te obawy wynikają z mojej dezorientacji, po
kilkudniowych zaledwie przymiarkach do instalacji pakietów.

Paweł

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/