Propozycja struktury

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pon, 29 Gru 2003, 00:02:30 CET

W liście z nie, 28-12-2003, godz. 23:01, Tomasz Rutkowski pisze:
> Wydawało mi się że pld-linux.org działa na wiki, ale nie mam jak tego
> sprawdzić bo w tej chwili nie działa.
> Chodziło mi o to że na http://www.pld-linux.org/ każdy kto jest
> zalogowany może dodawać materiał w faq.
> Dlatego jest to odpowiedniesze miejsca na faq.
> Żeby być ścisłym. Przez faq rozumiem taką formę:
> P: Przeciołem sobie palec jak go opatrzyć ?
> O: Naklej plaster ;)

A my nie piszemy FAQ, a podręcznik użytkownika i administratora. Będzie
on wydany w wersji html z rozdziałami, html w jednym pliku, w texie, dvi
i pdfie, a może nawet pojawi się w wersji drukowanej. Może i strona jest
dobrym miejscem na FAQ, ale nie o nie chodzi. Chodzi o możliwość
poczytania o systemie zanim się go zainstaluje.

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>