Propozycja struktury

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pon, 29 Gru 2003, 00:14:24 CET

Marcin Doliński wrote:

>A my nie piszemy FAQ, a podręcznik użytkownika i administratora. Będzie
>on wydany w wersji html z rozdziałami, html w jednym pliku, w texie, dvi
>i pdfie, a może nawet pojawi się w wersji drukowanej. Może i strona jest
>dobrym miejscem na FAQ, ale nie o nie chodzi. Chodzi o możliwość
>poczytania o systemie zanim się go zainstaluje.

Wiem. Chodziło o odniesienie się do pierwszego posta w tym wątku w
którym faq było wymienione.
Zresztą wydaje mi się że to wynika z moich wypowiedzi że jestem zdania
iż faq jest zbędne bo to na http://www.pld-linux.org/  wystarcza.

pozdr

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937