rozbudowanie wstepu....

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 17 Paź 2004, 14:55:43 CEST

Dnia 17-10-2004, nie o godzinie 14:43 +0200, Adam Gołębiowski
napisał(a):

> Wygląda ok, natomiast mam dwie uwagi:
> - przy nazwach kodowych linii dystrybucji, umiesć informacje, że to
>   pochodzi od pierwiastkół
Sam juz nie wiem jak to jest z tymi nazwami kodowymi., Po niedawnej
dyskusji na discuss nie jestem co do tego na 100% pewien. Zacytuję dwie
wypowiedzi:

---------8<---------8<---------
Ra - Really Ancient
Ac - Actually Current
Th - (jeszcze sie nie dorobilo rozwiniecia)

Inna teoria to kolejne pierwiastki z ukladu okresowego.
---------8<---------8<---------
---------8<---------8<---------
Ra miało wiele znaczeń, m.in. to imię boga Słońca.
Th mi się tylko z Thorem kojarzy;]

> - przy DC zaznacz, że to miało mało wspólnego z PLD jako takim i była to
>   raczej prywatna inicjatywa developerów, powstałe paczki pochodziły z
>   prywatnych builderów, itp, itd.
Ok, zapomniałem tez o podaniu rozwiniecia DC...

No i co tym tekstem? Na WWW czy do dokumentacji?

--
Paweł Kwiatkowski

    e-mail:   qwiat (at) pld-linux (dot) org
    JabberID: qwiat (at) pld-linux (dot) org