rozbudowanie wstepu....

Krzysztof Królikowski krzysiek w pld-sparc64.org
Pon, 18 Paź 2004, 23:13:32 CEST

Dnia 17-10-2004, nie o godzinie 14:55 +0200, Paweł Kwiatkowski napisał
(a):

> Sam juz nie wiem jak to jest z tymi nazwami kodowymi., Po niedawnej
> dyskusji na discuss nie jestem co do tego na 100% pewien. Zacytuję dwie
> wypowiedzi:
[...]
Co do nazw kodowych Adam ma rację. Popatrz sobie na tablicę Mendelejewa:
Ra  Ac    Th
88  89    90
Rad Aktyn Tor

Chyba wyraźnie widać konsekwencję w nomenklaturze ;) i tego się
trzymajmy :>

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team