PLDWWW: pl/FAQ (fwd)

Pawel Boguszewski pawelb0 w tlen.pl
Nie, 30 Sty 2005, 01:09:35 CET

On Fri, Jan 28, 2005 at 12:00:07PM +0100, Sławomir Sędyka wrote:

> Z pld-devel-pl:
>
> W skrócie chodzi o niekatualną listę mirrorów PLD.
> Ale nie mam koncepcji w którą stronę robić poprawki:
> 1. Skopiować spowrotem do dokumentacji tekst ze strony www.
>    (Trzeba pilnować, czy coś się na stronie nie zmieniło)
> 2. Wyciąć tekst i zostawić tylko linka do tej strony www.
>    (trzeba pilnować, czy adres się nie zmienił)

IMO poprawić listę mirrorów na stronach dokumentacji.
Najlepiej dokumentację uniezależnić od dużej ilości odnośników
do innych stron, bo lepiej mieć nie do końca aktualną listę
mirrorów niż link do strony z mirrorami która któregoś pięknego
dnia zmieni adres.
A wątpie żeby te mirrory tak często się przetasowywały, żebyśmy
nie zdążyli poprawić.

--
Paweł Boguszewski