PLDWWW: pl/FAQ (fwd)

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 30 Sty 2005, 02:19:34 CET

Dnia 30-01-2005, nie o godzinie 01:09 +0100, Pawel Boguszewski
napisał(a):

Z góry zastrzegam ze nie czytam "devel" wiec wypowiem sie tutaj

> [...]
Pod każdym z adresów coś jest, na ile to aktualne to nie sprawdzałem.
Niektóre są na pewno tylko częściowymi mirrorami (np. samo Ra) ale to
wynika z tego że Ac tak naprawdę nie ma.
Zapewne jak wyjdzie Ac to pojawi sie i na mirrorach, wiec nie wiem po co
wywalać linki

Jeśli mamy usunąć linki z dokumentacji i strony WWW o niektórych
mirrorach to trzeba powiadomić zarządców tych serwerów niech zwolnią u
siebie miejsce.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat {at} pld-linux {dot} org