PLDWWW: pl/FAQ (fwd)

Sławomir Sędyka kermit w krosno.tbg.net.pl
Nie, 30 Sty 2005, 09:42:39 CET

On Sun, 30 Jan 2005, Paweł Kwiatkowski wrote:

> Pod każdym z adresów coś jest, na ile to aktualne to nie sprawdzałem.
> Niektóre są na pewno tylko częściowymi mirrorami (np. samo Ra) ale to
> wynika z tego że Ac tak naprawdę nie ma.
> Zapewne jak wyjdzie Ac to pojawi sie i na mirrorach, wiec nie wiem po co
> wywalać linki

A tutaj jest lista, co jest pod każdym adresem
http://lists.pld-linux.org/pipermail/pld-devel-en/2005-January/003834.html

Sęk w tym, że znaczna część mirrorów nie mirroruje pld-linux.org.
Czy po wydaniu AC to się zmieni? Śmiem wątpić.

--
Sławomir Sędyka