Bootowanie 0.95 na i815 bez wbudowanej karty graficznej

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 30 Lip 2005, 12:17:13 CEST

havner napisał:
> shell1 sluzy do ladowania modulow IDE/SCSI w przypadku braku ich
> automagicznego wykrycia, detekcja grafiki dzieje sie pozniej, poza
> initrd...
Ależ nie mam problemu z grafiką, chcę tylko terminal "noX", a grafika
jest Matrox millenium II AGP, ale to i tak jest poza konkursem, bo
problem dotyczy prawidlowego wykrycia kontrolera IDE i/lub prawidłowej
obsługi CD-ROM - initrd staje deba na /dev/hdc (tu jest podpiety napęd
CD/CDRW, z którego odpalam na nim nagrany w innym komputerze w/w obraz iso.

--
Pozdrawiam,
Light'I