Bootowanie 0.95 na i815 bez wbudowanej karty graficznej

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Nie, 31 Lip 2005, 14:34:07 CEST

Daniel Dawid Majewski napisał(a):

> Ależ nie mam problemu z grafiką, chcę tylko terminal "noX", a grafika
> jest Matrox millenium II AGP, ale to i tak jest poza konkursem, bo
> problem dotyczy prawidlowego wykrycia kontrolera IDE i/lub prawidłowej
> obsługi CD-ROM - initrd staje deba na /dev/hdc (tu jest podpiety napęd
> CD/CDRW, z którego odpalam na nim nagrany w innym komputerze w/w obraz iso.
Dodam jeszcze, że pełna nazwa chipsetu to Intel 82815EP.
Czy ktoś ma jakiś pomysł, jak rozgryżć ten problem(brak mozliwości
uruchomienia LiveCD na tej płycie ) ?
--
Pozdrawiam,
Light'I