TOTALNEW (fwd)

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 24 Paź 2000, 21:08:07 CEST

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 24 Oct 2000 10:26:22 +0200
From: Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl>
To: Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>
Subject: Re: TOTALNEW (fwd)

On Mon, Oct 23, 2000 at 06:42:42PM +0200, Paweł Sakowski wrote:
> - ability to use iproute2 when net-tools are missing to
>   set static ARP table (based on /etc/ethers)
A czemu wogóle miałoby byc używane net-tools, nawet jeśli jest?

> - IPv6 boot method (BOOTMETHOD6={none|dhcp6|v4compat}). At this
>   moment only v4compat with automatic tunnels supported.
"none" sugeruje że nie ma żadnej automatycznej konfiguracji adresów, a
przecież na każdym hoscie (nie routerze) działa "stateless IPv6 address
autoconfiguration" (jeśli router jest w sieci i wysyła RA).

> - always check primary IP addresses in ifup-aliases. Reported by waszi.
I jeszcze jedno o czym trzeba pamiętać (potrafi narobić problemów):
Nie należy dawać opcji "arp on/off" i "multicast on/off", jeśli nie są
zdefiniowane w ifcfg-config. Powinno być użyte to co kernel uzna za
"default". W tej chwili np. stawianie aliasów powodowało ustawienie
NOARP na eth.

> - added settings for vim editor in scripts
:-)

> - set HOME and TMPDIR variables to "/tmp" in daemon() and in run_cmd().
>   This will fix all problems caused by /etc/profile.d/tmp-dir.*.
Super. Przy sulogin też? (Nie lubię .bash_profile i .mc/ w katalogu
głównym)

Poza tym wygląda super. Ale nie wiem, czy odważe się od razu to puścić
na produkcyjnej maszynie (a z większością pakietów z PLD tak robię :) )

Pozdrowienia,
        Jacek