support dla mdadm + udev w /dev (np headowy)

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Sob, 23 Kwi 2005, 19:06:21 CEST

On Sat, Apr 23, 2005 at 07:02:46PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Logicznym rozwiązaniem jest sprawdzenie dlaczego nie działa i poprawienie tego
> w mdadm zamiast robić workaroundy w rc-scripts.
patrzyłem, ale nie mogłem znaleźć, bo normalnie działa...
looknę jeszcze raz
poza tym i tak by trzeba --auto dodać do rc.sysinit

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW.......ca.docs.pld-linux.org