support dla mdadm + udev w /dev (np headowy)

Sob, 23 Kwi 2005, 19:02:46 CEST

On Saturday 23 of April 2005 18:59, Przemek Iskra wrote:

> ale --auto nie działa wraz z opcją --scan, z bliżej nieznanych mi
> powodów
> więc zamiast --scan użyłem ręcznego przeszukiwania pliku mdadm w celu
> odnalezienia urzączeń i wywołanie 'assemble' wraz z opcją --auto dla
> każdego z nich
Logicznym rozwiązaniem jest sprawdzenie dlaczego nie działa i poprawienie tego
w mdadm zamiast robić workaroundy w rc-scripts.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/