Outlook i STARTTLS

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 18 Lip 2002, 11:07:16 CEST

Witam!

Ostatnio odpaliłem Postfixa z TLS oraz SMTPAUTH. Mam teraz dziwny problem.
Niektóre outlooki działają OK jeśli wpisze się port 25 i ustawi SSL
natomiast inne krzyczą, że od serwera dostały '500 Unsupported command'.
Dałem debug i tego nie widać nigdzie. O co tu chodzi? Po wklepaniu portu 465
(gdzie słucha postfix w trybie wrapper) wszystko działa OK. Wszystko
sprawdzane na Outlookach 6.0

PS. Tak taką samą wiadomość wysłałem na isp-mail w eisp.pl, bo jestem leniwy i
nie chciało mi się jej klepać od nowa ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter