dc_gui

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 29 Maj 2002, 14:11:28 CEST

>Zapytam inaczej. Czy zwykły człowiek nie mający dysku 100TB ma szanse
>coś ściągnąć?

-------BEGIN NTG BLOCK-------------
Co prawda DC uruchamiam jedynie na wingrozie; jak musze wejść na huba z
limitem np 30GB a cały dysk mam 5GB to robię cos takiego:
mam katalog zawierający łącznie let's say 2GB i niech np. bedzie to C:\dc
wchodzę w tryb ms-dos i:
subst z: c:\dc
subst y: c:\dc
..
..
i tak aż łączna suma wirtualnych dysków sięgnie wymaganej iloci; potem w DC
udostepniam to wszystko co natworzyłem i twierdzi że mam te naście GB....
...wiem to nie ładne, ale cóż poradzę na to że 30GB danych to ja na 5GB
dysku nie zmieszczę... :(

Swoją drogą da się coś takiego zrobić w linuxie?

Marcin Kurzyna
admin.at.nius.waw.pl www.nius.waw.pl