2.4_PLDMiniHowto ( Było: Re: PLDStrona informacyjna)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 28 Lis 2003, 22:58:34 CET

On Monday 28 of April 2003 20:40, Tomasz Kłoczko wrote:
> Dobra czuje się olany ale przy następnej takiej okazji znowu nieommieszkam
> pomarudzić. Marudzić będę także przy byle okazji przy której będę miał
> okazję przypomnieć że tutaj miałem rację ;->

Rzecz sprowadza się do tego, że jakkolwiek zrobią i tak będzie lepiej niż jest
(a jest tak, że nie ma nic). Jak będziesz za dużo marudził to jeszcze nie
zrobią nic i będzie tak jak jest, czyli gorzej, niż by mogło być, gdybyś nie
marudził. Ergo przestań marudzić, bo już powiedziałeś co masz na myśli i
powtarzanie nie ma sensu :)