VLAN

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Pon, 3 Lis 2003, 18:24:06 CET

On Monday 03 of November 2003 14:36, pbern w pbern.biz wrote:

> w tym sek ze to ma dzialac ze switchami cisco serii 295x :)

2950 ma 802.1q, nie wiem jak XL, mi działało dobrze z 3com 4007 i 3com 3300,
zresztą co ma nie działać, 802.1q to żadna filozofia (kilkanaście bitów w
nagłówku ramki eth).

--
	Pozdrowienia, Robert!

NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
labelled "SEX AND FREE BEER"   (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer