obnizenie temperatury athlona

Pon, 3 Lis 2003, 22:49:18 CET

Osóbka znana jako Arkadiusz Chomicki, wystukała:

To normalne że po uruchomieniu mam 100% obc. procesora?
 3305 root      20  19   376  376  320 R 99.0  0.1   2:13.66 lvcool

Bo to chyba jest do KT133 a ja mam KT333...
No i dodam, że temperaturka dalej w normie :( - jakieś 62C

> to jeszcze dodatkowe pytanie
> czy dalej potrafi sie zawiesic procek po uruchomieniu tego czegos?
> jakie sa przeciwskazania uzywania tego programu?

Ja takie zwiechy przyliczałem przy athcool... Choć temperatura spadała z 6
dych do jakiś 40-44C

> Pozdrawiam
> ChomAr

pozdrawiam