zwis przy zmianie driverów

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 6 Lis 2003, 19:55:59 CET

On Thursday 06 of November 2003 12:56, Tomasz Grobelny wrote:

> 1. Teraz jest tylko jeden interfejs (eth0) postawiony.
> 2. Nie wiem czy opisana sytuacja wystąpiłaby jeszcze raz ale dopóki nie
> jest to konieczne to wolałbym tego nie sprawdzać.

nadmienię tylko, że u siebie na Ra z 2.4 jakimś też miałem taką sytuację, że
po rmmod 8139too.. albo nie, innego, chyba od jakiejś ISA sieciówki (nie
pamiętam, to było przed wakacjami) jedynym wyjściem był reboot... :(

i również nie chciałbym tego sprawdzać jak jest teraz.. (PLD DC)

--
.: Jakub Głazik - [ZyTeK]
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl